کرم دست و صورت شون با عصاره آووکادو حجم 150 میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13276
  • تگ ها:

کرم دست و صورت شون با عصاره آووکادو حجم 150 میلی لیتر

کرم دست و صورت شون با عصاره آووکادو حجم 150میلی لیتر

کرم دست و صورت شون حاوی عصاره آووکادو فردامارکت ، موجب نرمی و لطافت پوست دست و صورت می شود و از روند پیری پوست جلوگیری می کند. این محصول التهابات پوستی را کاهش داده و با آبرسانی، بافت پوست را سالم نگه می دارد. ویتامین های Eو A موجود در این کرم پوست را در برابر رادیکال های آزاد حفظ می کنند و باحث حفظ رطوبت در ساختار پوست می شوند.

این کرم حاوی روغن آووکادو است که خواص ترمیم ­کنندگی و آنتی اکسیدانی قوی ای دارد. این محصول برای استفاده روزانه بسیار مناسب می باشد و رایحه ای خوش به پوست می بخشد.

 مهم‌ترین نکته در انتخاب یک مرطوب‌کننده، توجه به نوع پوست است که می‌تواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد. برای اینکه نوع پوست‌تان را بشناسید کافی است پس از حمام کردن، روی پوست تمیز خود دست بکشید و متوجه میزان چربی روی آن شوید. برای پوست‌های خشک باید از مرطوب کننده‌های حاوی چربی استفاده کرد. در مورد پوست‌های چرب نیازی به استفاده از مرطوب‌کننده نیست، مگر در برخورد با آب‌وهوای گرم یا سرد. در مورد پوست نرمال باید از مرطوب‌کننده‌ای که میزان چربی کمتری داشته باشد، استفاده کرد. پزشکان متخصص پوست برای داشتن پوستی مرطوب و نرم بهترین زمان استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده را سه دقیقه بعد از حمام می‌دانند.

فرقی نمی‌کند پوست‌تان خشک، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد چون مرطوب کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند و از آن در برابر تغییرات ناگهانی آب‌وهوا محافظت می‌کنند. مرطوب‌کننده‌ها به اشکال مختلف لوسیون مایع، پماد و کرم دیده می‌شوند که میزان چربی و آب آن‌ها باهم تفاوت دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است. مهم‌ترین نکته در انتخاب یک مرطوب‌کننده، توجه به نوع پوست است که می‌تواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد.

ویژگی کرم دست و صورت عصاره آووکادو:

ضد التهاب و آبرسان

جبران رطوبت از دست رفته پوست

موجب نرمی و لطافت پوست

فرایند پیری را به تعویق انداخته

حاوی ویتامین E

 روش مصرف کرم دست و صورت عصاره آووکادو پس از تمیز کردن سطح پوست، و یا بعد از شستن صورت و دست مقداری از کرم را به دست و صورت مالیده و سپس به آرامی ماساژ دهید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.