کرم ضدآفتاب رنگی دکتر ژیلا Spf30 حجم 30 گرم

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

کرم ضدآفتاب رنگی دکتر ژیلا Spf30 حجم 30 گرم

{"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"بهترین ضد آفتاب برای صورت چیست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":" برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"آیا ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا خوب است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"ضد آفتاب دکتر ژیلا لک میاره ؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}}]} { "@context": "http://schema.org", "@type": "Book", "name": "فردامارکت", "review": { "@type": "Review", "author": "حمید اسماعیلی", "datePublished": "12-12-2019", "description": "خرید کرم ضدآفتاب رنگی دکتر ژیلا Spf30 حجم ۳۰ گرم:✅ سفارش و خرید بهترین کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا رنگی برای انوع پوست از داروخانه آنلاین فردامارکت.", "reviewRating": { "@type": "Rating", "bestRating": "5", "ratingValue": "5", "worstRating": "1" } } } خرید کرم ضد چروک

خرید کرم ضدآفتاب رنگی دکتر ژیلا Spf30 حجم ۳۰ گرم

کرم ضدآفتاب رنگی دکتر ژیلا Spf30 حجم ۳۰ گرم : یکی از بهترین محصولات آرایشی بهداشتی فروشگاه اینترنتی فردامارکت ضد آفتاب می باشد. با توجه به این که پوست به نسبت سایر اعضای بدن بیشتر در معرض نور خورشید قرار می گیرد و بیشتر در معرض آسیب هایی از طرف اشعه های خورشید هست، پس استفاده از کرم های ضد آفتاب در بهترین و معتبر ترین برند ها برای همه افراد ضروری است. اگر پوست صورتتان برایتان اهمیت دارد و می خواهید پوستی صاف، شفاف، بدون چین و چروک، بدون لک داشته باشید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از کرم های ضد آفتاب برای پوست صورت خود جهت مراقبت در برابر نور خورشید و اشعه های خطرناک آن استفاده کنید. یکی از بهترین برند هایی که می خواهیم در این مطلب به شما عزیزان معرفی کنیم، کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا می باشد. همان طور که می دانید، کرم ها در برند ها و طرح های متنوعی تولید می شوند. پوست های چرب، معمولی و خشک هر کدام کرم مخصوص به خود را دارند. معمولا پوست های چرب به دلیل میزان چربی زیادی که از خود ترشح می کنند، به یک کرم خوب جهت کنترل کردن چربی نیاز دارند. افرادی که می خواهند رنگ طبیعی صورت خودشان را داشته باشند می توانند از ضد آفتاب های بدون رنگ استفاده کنند که البته این ضد آفتاب ها بیشتر به آقایان توصیه می شود. معمولا استفاده از ضد آفتاب های رنگی دکتر ژیلا برای خانم ها رایج تر است. چرا که علاوه بر این که می تواند محافظ کننده ای قوی در برابر تابش مستقیم نور خورشید باشد، می تواند رنگ پوست شما را روشن تر کند، البته این مورد هم باز به درصد کرمی که انتخاب می کنید، بستگی دارد. شما می توانید از کرم های 50 درصد، 65 درصد،30 درصد، 95 درصد و ... استفاده کنید. که این مقدار میزان رنگی بودن آن را مشخص می کند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا

برخی از افراد هستند مانند دختران جوان و یا حتی کودکان و آقایان که نمی خواهند با استفاده از کرم های ضد آفتاب رنگ طبیعی پوست خود را از دست بدهند، این افراد می توانند از کرم های بی رنگ ضد آفتاب دکتر ژیلا استفاده کنند. کرم های ضد آفتاب قیمت مناسبی دارند و شما می توانید بهترین آن ها را در مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی فردامارکت سفارش و خریداری کنید.استفاده از این کرم ها برای پوست صورت به عنوان یک محافظ کننده عمل می کند و اجازه نمی دهد، اشعه های نور خورشید به داخل پوست نفوذ کند و در نهایت منجر به بیماری های پوستی شود.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا لک میاره

شاید برای خیلی از افراد این سوال ایجاد شده باشد که آیا استفاده از این کرم ها باعث ایجاد لک می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در صورتی که شما به صورت نا منظم از این کرم ها برای پوست صورت خود استفاده کنید و علاوه بر آن کرم شما مناسب پوستتان نشود ممکن است منجر به ایجاد لک روی پوست صورت شود. ولی به صورت کلی ما از کرم های ضد آفتاب برای جلوگیری از ایجاد لک استفاده می کنیم. نور خورشید هر چه تابش بیشتر و مستقیم تری داشته باشد، باعث ایجاد لک می شود که استفاده از این ضد آفتاب ها از این لک ها جلوگیری می کند.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.