کرم ضد آفتاب و ضد چروک ایوروشه

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14216
  • تگ ها:

کرم ضد آفتاب و ضد چروک ایوروشه

  معرفی کرم ضد آفتاب و ضد چروک ایوروشه :   کرم ضد آفتاب و ضد چروک ایوروشه، محصولی جامع جهت محافظت از پوست در مقابل اشعه ها مضر آفتاب و آسیب های محیطی می باشد. این کرم دارای اس پس اف ۵۰ بوده و بیشترین مراقبت را از پوست به عمل می آورد. همچنین کرم آفتاب و ضد چروک ایوروشه تا ۸۰ دقیقه در مقابل رطوبت و آب مقاوم بوده و تاثیر خود را حفظ می نماید. کرم ضد آفتاب و ضد چروک ایوروشه موجب کاهش چروک های سطحی گردیده و دارای بافتی بسیار نرم و سبک می باشد.این کرم فاقد رنگ، رایحه و پارابن بوده و برای انواع مناسب است.   ویژگی های اصلی :   - محافظ بسیار قوی   - قابل استفاده پوست صورت و بدن   - کاهش چروک های سطحی   - دارای spf 50   - بافت بسیار نرم و سبک   - ضد آب   - تنظیم رطوبت پوست   - ضد حساسیت   - جلوگیری از پیری پوست   فاقد مواد:   - فاقد رنگ   - فاقد رایحه   - فاقد پارابن   برای چه افرادی مناسب است :   کرم ضد آفتاب مناسب چروک های سطحی ایوروشه برای انواع پوست مناسب است   چه تاثیری دارد:  
کرم ضد آفتاب مناسب چروک های سطحی ایوروشه محافظت کاملی از پوست شما به عمل آورده و از ایجاد آسیببهای ناشی از آفتاب از جمله پیری زودرس جلوگیری می نماید.
  نحوه استفاده   روزانه نیم ساعت قبل از تماس با آفتاب بر روی پوست تمیز استفاده شود صورت نیاز تمدید شود.   معرفی برند ایو روشه، برند فرانسوی شناخته شده لوازم آرایشی و بهداشتی است که در سال ۱۹۵۹ توسط موسس آن ایو روشه راه اندازی شد. مراحل ساخت محصولات ایو روشه از کاشت تا ساخت محصول زیر نظر متخصصان این شرکت انجام می شود. این برند هم اکنون با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید محصولات کاملا طبیعی و ارگانیک در ۸۸ کشور دنیا فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بهترین برندهای آرایشی در کشور فرانسه است  

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.