کپسول ایمونستیم طلایی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

کپسول ایمونستیم طلایی

کپسول ایمونستیم طلایی 30عددی

کپسول ایمونستیم طلایی 30عددی

سیستم ایمنی یک شبکه پیچیده از سلول ها و پروتئین ها است که از بدن در برابر عفونت دفاع می کند. سیستم ایمنی بدن هر میکروبی (میکروبی) که تا به حال از بین برده است را ثبت می کند تا بتواند در صورت ورود مجدد میکروب به سرعت آن را تشخیص داده و از بین ببرد. ناهنجاری های سیستم ایمنی می تواند منجر به بیماری های آلرژیک ، نقص ایمنی و اختلالات خود ایمنی شود.

یستم ایمنی بدن از اندام ها ، سلول ها و مواد شیمیایی خاصی تشکیل شده است که با عفونت (میکروب ها) مبارزه می کنند. بخشهای اصلی سیستم ایمنی بدن عبارتند از: گلبولهای سفید خون ، آنتی بادیها ، سیستم مکمل ، سیستم لنفاوی ، طحال ، تیموس و مغز استخوان. اینها بخشهایی از سیستم ایمنی شما هستند که به طور فعال با عفونت مبارزه می کنند.

سیستم ایمنی و عفونت میکروبی:

سیستم ایمنی در مورد انواع میکروبی که تاکنون شکست داده است ، در انواع گلبول های سفید خون (لنفوسیت های B- و T) که به عنوان سلول های حافظه شناخته می شوند ، ثبت می کند. این بدان معناست که می تواند میکروب را به سرعت تشخیص دهد و از بین ببرد ، اگر دوباره وارد بدن شود ، قبل از اینکه تکثیر پیدا کند و شما را بیمار کند. برخی از عفونت ها ، مانند آنفولانزا و سرماخوردگی ، باید بارها مبارزه شوند زیرا بسیاری از ویروس ها یا گونه های مختلف از یک نوع ویروس می توانند باعث این بیماری ها شوند. ابتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا از یک ویروس به شما ایمنی در برابر ویروس های دیگر نمی دهد.

گلبول های سفید خون:

گلبولهای سفید خون بازیگران اصلی سیستم ایمنی بدن شما هستند. آنها در مغز استخوان ساخته می شوند و بخشی از سیستم لنفاوی هستند. گلبول های سفید خون از طریق خون و بافت در سراسر بدن شما حرکت می کنند و به دنبال مهاجمان خارجی (میکروب) مانند باکتری ها ، ویروس ها ، انگل ها و قارچ ها هستند. هنگامی که آنها را پیدا می کنند ، حمله ایمنی را آغاز می کنند.

فواید کپسول ایمونستیم طلایی 30عددی :

فواید ترکیبات:

اکیناسه: باستان شناسان شواهدی پیدا کرده اند که نشان می دهد بومیان آمریکا بیش از 400 سال از اکیناسه برای درمان عفونت ها و زخم ها و به عنوان یک "درمان همه جانبه" استفاده کرده اند. در طول تاریخ مردم از اکیناسه برای درمان بیماری مخملک ، سیفلیس ، مالاریا ، مسمومیت خون و دیفتری استفاده کرده اند. اگرچه این گیاه در قرون 18 و 19 محبوبیت زیادی داشت ، اما پس از معرفی آنتی بیوتیک ها ، استفاده از آن در ایالات متحده رو به کاهش گذاشت. آماده سازی اکیناسه در طول قرن بیستم در آلمان به طور فزاینده ای محبوب شد. در حقیقت ، بیشتر تحقیقات علمی در مورد اکیناسه در آلمان انجام شده است. امروزه مردم از اکیناسه برای کوتاه شدن مدت سرماخوردگی و آنفولانزا استفاده می کنند و علائم آن را کاهش می دهند ، مانند گلو درد (فارنژیت) ، سرفه و تب. بسیاری از گیاه شناسان همچنین اکیناسه را برای کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به بدن در مبارزه با عفونت ها توصیه می کنند.

هشدار!

  • در روز می توانید 3 مرتبه ودر هر وعده 2 کپسول مصرف کنید.
  • کسانی که به بیمار های مثل سل، دیابت و MS مبتلا هستند از مصرف این کالا خودداری کنند.
  • زنان باردار و شیره مجاز به مصرف نمی باشند.
  • زیر 2 سال از استفاده این کالارا پرهیز کنند.

در اخر:

اگر میخواهید از بیماری سرماخوردگی پیشگیری کنید و سیستم ایمنی قوی تری داشته باشید بهتر است از این کالا مصرف کنید.    

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.