کپسول بیوتین ۳۰۰ جالینوس

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

کپسول بیوتین ۳۰۰ جالینوس

{"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"کپسول بیوتین چیست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":" برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":" فواید کپسول بیوتین چیست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"عوارض کپسول بیوتین چیست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}}]} { "@context": "http://schema.org", "@type": "Book", "name": "فردامارکت", "review": { "@type": "Review", "author": "حمید اسماعیلی", "datePublished": "12-12-2019", "description": "خرید کپسول بیوتین:✅ خرید بهترین مولتی ویتامین بیوتین برای تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ریزش مو، بهبود و افزایش رشد مو از داروخانه اینترنتی فردامارکت", "reviewRating": { "@type": "Rating", "bestRating": "5", "ratingValue": "5", "worstRating": "1" } } } مولتی ویتامین ها

کپسول بیوتین

خرید کپسول بیوتین: مولتی ویتامین مو، علاوه بر اینکه می تواند روی رشد و جلوگیری از ریزش مو تاثیر داشته باشد، تاثیر بسیار زیادی روی تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. در این مطلب از سایت فردامارکت می خواهیم درمورد یکی از بهترین مولتی ویتامین های مورد نیاز بدن با عنوان قرص بیوتین برای شما توضیح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد مواردی همچون کپسول بیوتین چیست ؟فواید قرص بیوتین و عوارض کپسول بیوتین بیشتر توضیح دهیم. در نهایت می توانید از قیمت اسن محصول در داروخانه اینترنتی فردامارکت مطلع شوید و برای خرید به صورت اینترنتی اقدام کنید. خانم هایی که در دوران بارداری هستند و مادرانی که شیر می دهند و همچنین کودکان، برای اینکه ویتامین های مورد نیاز بدن خود را تامین کنند می توانند در طول روز از این قرص استفاده کنند. التبه توجه داشته باشید که خانم ها در دوران بارداری و شیردهی به دلیل اینکه در شرایط ویژه ای هستند باید مراقب باشند و طبق دستور پزشک معالج از قرص بیوتین استفاده کنند. در ادامه به معرفی این قرص خواهیم پرداخت و شما را با عوارض مصرف آن و خواص و فواید آن آشنا خواهیم کرد.

کپسول بیوتین چیست ؟

بیوتین، یکی از ویتامین های گروه B محلول در آب می باشد که شما می توانید با مصرف آن ویتامین مورد نیاز بدن خود را به صورت طبیعی افزایش دهید. با مصرف این ویتامین می توانید تا حدود زیادی انرژی مورد نیاز خود را در طول روز تامین کنید. کمبود ویتامین ها، به خصوص بیوتین می تواند منجر به عوارض جانبی شود. با توجه به اینکه این ویتامین برای بدن ضروری است کمبود آن گاهی منجر به ریزش مو، بیماری های پوستی، شکسته شدن ناخن و... می شود اگر نمی توانید از کپسول بیوتین استفاده کنید، می توانید از رژیم های غذایی استفاده کنید. برای اینکار کافی است از مواد غذایی حاوی این ویتامین در طول روز استفاده کنید. مصرف برخی از غذا ها و مواد خوراکی در طول روز می تواند ویتامین مورد نیاز بدن شما را تا حد زیادی تامین کند. مصرف جگر، تخم مرغ، میوه ها و سبزیجات، برخی از حبوبات و مغز ها می تواند در تامین انرژی مورد نیاز شما نقش داشته باشد. مهم ترین مواردی که برای آن از قرص بیوتین استفاده می کنند، جلوگیری از ریزش مو، تقویت مو، تقویت و بهبود پوست و ناخن، مقاوم کردن ناخن و ... می باشد. به صورت کلی می توان گفت تاثیرگذاری این دارو و مکمل روی پوست، مو و ناخن می باشد. اگر به زیبایی و مراقبت از پوست و موی خود اهمیت می دهید می توانید از این قرص به صورت به صورت روزانه یک عدد استفاده کنید. کمبود این ویتامین در بدن منجر به موارد زیر خواهد شد:
  • شکننده شدن مو ها و ناخن
  • خستگی و بی حالی
  • خشک شدن پوست و چشم
  • کم اشتها شدن
  • بیخوابی و بدخوابی
  • افسردگی و تشنج

عوارض قرص بیوتین

ویتامین ها علاوه بر اینکه می توانند فواید بسیار زیادی داشته باشند در صورت مصرف بیش از اندازه می توانند برای ما خظرساز باشند. اگر می خواهید به خوبی شاهد تاثیرگذاری این قرص باشید بهتر است بهترین زمان را برای مصرف آن استفاده کنید همچنین به صورت خودسر و بیش از اندازه از آن استفاده نکنید. از جمله عوارضی که می تواند شما را در صورت مصرف خودسرانه تهدید کند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • سردرد و سرگیجه
  • حالت تهوع و استفراغ
  • اسهال
  • حساسیت و آلرژی
  • خارش و التهاب پوست

فواید قرص بیوتین

کپسول بیوتین، تاثیر بسیار زیادی روی رشد و تقویت مو همچنین جلوگیری از ریزش مو دارد. یکی از مهم ترین موارد مصرف این محصول برای تقویت مو، ناخن و پوست می باشد. ترکیباتی که در این محصول استفاده شده است می تواند در تقویت و بهبود سلامت پوست و موی شما تاثیر داشته باشد. از جمله خواص و فواید این قرص می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. خانم های باردار برای تقویت خودشان و جنین خود می توانند به دستور پزشک از این قرص های مولتی ویتامین استفاده کنند.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • جلوگیری از ریزش مو
  • تامین انرژی بدن
  • تامین سلامت و بهبود پوست، مو و ناخن
  • مقاوم شدن ناخن و جلوگیری از شکنندگی مو

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.