کپسول تانگ فورت 30 عددی هلث اید

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

کپسول تانگ فورت 30 عددی هلث اید

کپسول تانگ فورت  

توضیحات:

کپسول ژلاتینی تانگ فورت یک مکمل تغذیه ای دارای ویتامین E و عصاره رویال ژلی برای کمک به سلامت عمومی بدن می باشد، که با بهترین مواد اولیه توسط شرکت هلث اید، تولید و بسته بندی می شود و از طریق داروخانه اینترنتی فردامارکت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.  

خواص رویال ژلی ویکی پدیا:

تقویت سیستم ایمنی

بر اساس نتایج آزمایشی منتشر شده در سال ۲۰۰۱ از مجله International Immunopharmacology رویال ژلی می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی کمک کند. در این آزمایش، واکنش هیستامین به آلرژن‌ها فورا سرکوب شد و نشان داد که امکان دارد رویال ژلی بتواند به کاهش علائم آلرژی فصلی کمک کند.

برای بیماران آلزایمری

پژوهش‌های اخیر میگوید رویال ژلی می‌تواند حافظه کوتاه مدت را تقویت کند زیرا ثابت شده به‌طور کلی نقش تقویتی روی عملکرد اعصاب دارد. می‌دانیم بیماری آلزایمر به‌طور کلی یعنی اختلالات حافظه و یادگیری، برای همین آزمایشی برای بررسی تاثیر رویال ژلی روی یادگیری و حافظه، در نهاد تحقیقات بیومدیک پیشرفته (Advanced Biomedical Research) مطرح شد. به دلیل اینکه بافت مغز اسیدهای چرب سیر نشده زیادی در خود دارد که به ویژه در برابر حمله رادیکال‌های آزاد ضعیف اند، مواد آنتی اکسیدان موجود در رویال ژلی می‌توانند نقش مهمی در درمان و پیشگیری بیماری‌های مختل‌کننده اعصاب داشته باشد.

ناباروری مردان را بهبود میبخشد

نتایج تحقیقات منتشر شده در مجله داروهای گیاهی ابن سینا (Avicenna Journal of Phytomedicine) فواید رویال ژلی روی پارامترهای اسپرم، درجه تستوسترون و مالون دی آلدئید در موش را ارزیابی کرده‌است. تعداد اسپرم، میزان تحرک، زنده بودن، تکامل و بی نقصی DNA آن‌ها در این آزمایش آنالیز شدند. نتایج اشاره بر این دارد که درمان توسط رویال ژلی می‌تواند ناباروری جنس نر را بهبود بخشد.

رفع خستگی و سردرد های میگرنی

مطابق نتایج بدست آمده مشخص شده‌است که رویال ژلی توانایی بالابردن توان جسمی و رفع خستگی در ورزشکاران و برطرف‌کننده سردردهای میگرنی نیز می‌باشد .

بهبود عوارض شیمی درمانی با رویال ژلی

طبق تحقیقات پزشکان طب سنتی و ایرانی مشخص شده که رویال ژلی با توجه به اینکه توان جسمی را قدرت می‌بخشد در بیمارانی که در دوران شیمی درمانی به سر می‌برند، کیفیت زندگی و بهبود عمکرد سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد.  

خواص ویتامین E مجله سیب:

محافظت از سلول‌ها

یکی از اصلی‌ترین خواص ویتامین E این است که به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی می‌تواند از سلول‌ها در برابر آسیب ناشی از مواد شیمیایی مضر (موسوم به رادیکال های آزاد) که معمولا در اثر سوخت و ساز درون سلولی، آلودگی هوا، سیگار کشیدن و اشعه ماوراء بنفش به وجود می‌آیند محافظت می نماید. رادیکال‌های آزاد همچنین ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و انواع سرطان را افزایش دهند.

تقویت سیستم ایمنی

از دیگر فواید ویتامین E می‌توان به نقش آن در تقویت سیستم ایمنی در برابر باکتری‌ها و ویروس‌ها اشاره کرد. این ویتامین همچنین با گشاد کردن عروق خونی باعث جلوگیری از افزایش فشار خون و ایجاد لخته خون خواهد شد. علاوه بر این‌ها، نرمال بودن سطح ویتامین E خون ممکن است تا حدی جلوی اثرات مضر کلسترول اضافی در بدن را نیز بگیرد.

کمبود ویتامین E

اگرچه کمبود این ویتامین به ندرت در افراد سالم اتفاق می‌افتد، اما می‌تواند باعث آسیب به اعصاب و عضلات گردد. این آسیب ممکن است به بی‌حسی دست و پا، اشکال در کنترل حرکات بدن، ضعف عضلانی، تضعیف سیستم ایمنی و ضعف بینایی منجر شود.   کپسول تانگ فورت  

مقدار و نحوه مصرف مکمل تغذیه ای تانگ فورت:

افراد بالای 12 سال، روزانه یک عدد کپسول ترجیحا صبح و با معده خالی مصرف نمایند. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید.  

موارد احتیاط و هشدار مصرف مکمل تغذیه ای تانگ فورت:

در دوران بارداری و شیر دهی با نظر پزشک مصرف شود. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف این مکمل خودداری شود. در صورت مصرف دارو یا مکمل های دیگر، قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.  

شرایط نگهداری مکمل تغذیه ای تانگ فورت:

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.  

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.