کپسول روغن ماهی و کوکیوتن پریفرد نوتریشن 30 عدد

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13370
  • تگ ها:

کپسول روغن ماهی و کوکیوتن پریفرد نوتریشن 30 عدد

کپسول روغن ماهی و کوکیوتن پریفرد نوتریشن  فردامارکت حاوی روغن ماهی، امگا 3، کوآنزیم کیوتن و مواد مفید دیگر است که به حفظ سلامت بدن و سلامت مغز و دستگاه عصبی می‌پردازد.

 روغن ماهی برای مردان بسیار مفید است و خطر ابتلا به سرطان پروستات را تا حد زیادی کاهش می دهد. نتایج تحقیقات در سال های اخیر نشان داده است، مصرف روغن ماهی ۷۱ درصد با سرطان پروستات در مراحل شدید و ۴۳ درصد با سرطان پروستات در مراحل دیگه مقابله می کند.

 مصرف این روغن در بارداری مزایای بسیاری برای سلامت مادر و جنین داشته و از تولد زودرس، وزن کم هنگام تولد و سقط جنین جلوگیری می کند. علاوه بر این مصرف مکمل های روغن ماهی در بارداری به میزان زیادی از افسردگی بعد از زایمان پیشگیری خواهد کرد.

• روغن ماهی موجود در کپسول روغن ماهی برای تقویت حافظه مفید است. مصرف این روغن در دروارن کودکی باعث افزایش قدرت یادگیری و تمرکز کودکان شده و در پیری از بروز زوال عقل و علائم آلزایمر پیشگیری می کند.

مشخصه های کپسول روغن ماهی و کیوتن:

1-حفظ سلامت عمومی بدن

2-حفظ سلامت قلب و عروق

3-حفظ سلامت مغز و دستگاه عصبی

4-بهبود علائم افسردگی

5-کمک به تقویت حافظه

6-پیشگیری از سرطان

کوآنزیم کیوتن : کوآنزیم کیوتن یک شبه ویتامین مهم با خاصیت آنتی اکسیدانی بالاست که با نام یوبیکینون هم شناخته می شود. کوآنزیم کیوتن به طور طبیعی در همه سلول های بدن وجود دارد و به عنوان بخش مهمی از سیستم تولید انرژی بدن می باشد. با

افزایش سن و مصرف بعضی از دارو ها میزان این ماده در بدن کاهش می یابد ، به طوریکه در 20 سالگی به حداکثر میزان خود رسیده و در سنین 40 تا 70 سالگی میزان Q10 در بدن به ترتیب 40 و 60 درصد کاهش می یابد.

مطالعات مختلف اثرات مفید کو آنزیم کیوتن بر سلامت مغز و دستگاه عصبی، قلب و عروق، پوست، سیستم ایمنی بدن و همچنین پیشگیری و بهبود بسیاری از بیماری ها از جمله میگرن، ناباروری، مشکلات عصبی و … را نشان داده است.

دستور مصرف  کپسول روغن ماهی: روزانه 1 عدد کپسول میل شود.

 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.