کپسول زینک پلاس مارینوکس 60عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13385
  • تگ ها:

کپسول زینک پلاس مارینوکس 60عددی

کپسول زینک پلاس مارینوکس 60عددی

زینک یا روی موجود در کپسول زینک پلاس مارینوکس فردامارکت  یکی از عناصر مهم و ضروری برای بدن است که بیش از ۱۰۰ آنزیم و هورمون برای ترشح و فعال شدن نیاز به آن دارند.

اهمیت این منبع غذایی تا جایی است که بیش از ۷۵ درصد مردم را با کمبود روی مواجه کرده است؛ البته اگر میزان روی در بدن کافی نباشد، ممکن است مشکلات زیادی برای بدن ایجاد شود

اجزای تشکیل دهنده : کپسول زینک پلاس مارینوکس حاوی عنصر روی ، ویتامین C و ویتامین های گروه B می باشد.

روی : یک عنصر ضروری در تغذیه انسان ، با گستره وسیعی از نقش های بیولوژیکی است. روی نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از ۲۰۰ آنزیم شناخته شده در بدن انسان دارد.

روی در تمام ارگان ها، بافت ها، مایعات و ترشحات بدن موجود است. متاسفانه شیوع کمبود متوسط تا شدید روی در کشورهای در حال توسعه بالاست.

کمبود روی : کمبود روی یا اختلال در متابولیسم روی می تواند عوارض جانبی عمیقی روی سلامت داشته باشد. علائم کمبود روی شامل کاهش قوه بینایی وچشایی، مبتلا شدن به عفونت ها ، تاخیر در بلوغ جنسی (در مردان) ، توقف رشد، کاهش اشتها و وزن ، ریزش مو و خشکی پوست است.

ویتامین C: یکی از ویتامین های محلول در آب با خاصیت آنتی اکسیدانی است. بدن انسان قادر به تولید و یا ذخیره ویتامین C نمی باشد و باید صرفا از منابع خارجی تامین گردد.

ویتامین C باعث افزایش جذب روی و آهن نیز می شود.

کمبود ویتامین C : کم خونی، خونریزی لثه ، کاهش توانایی مبارزه با عفونت ها، کند شدن روند ترمیم زخم ها، پوست و موی خشک ، خونریزی از بینی، اضافه وزن ناشی از کاهش سوخت و ساز بدن، مفاصل متورم و دردناک از علایم کمبود ویتامین C می باشد.

ویتامینهای گروه B : دسته ای از ویتامین های محلول در آب به شمار می روند که از مهمترین ویتامین ها در تقویت سیستم عصبی و سلامت پوست، مو و ناخن هستند.

همچنین در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین ها و تبدیل آنها به انرژی نقش موثری دارند.

کمبود ویتامین های گروه B : ضعف و خستگی عمومی بدن، کاهش اشتها، یبوست، خشکی و پوسته پوسته شدن پوست، کم خونی مگالوبلاستیک و بیماری بری بری از عوارض کمبود ویتامین های گروه B به شمار می روند.

ویژگی های کپسول زینک پلاس مارینوکس:

- افزایش رشد جسمی و ذهنی در سنین رشد - سلامت پوست - جلوگیری و درمان ریزش مو - تقویت سیستم ایمنی - تقویت قوه بویایی و چشایی - پیشگیری و کاهش طول مدت و شدت سرماخوردگی - فرم گرفتن و استحکام ناخن - تقویت قدرت باروری - حاوی ویتامین و مواد معدنی برای سلامت پوست، مو و ناخن

   

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.