کپسول فروفورت دئودنال 30عددی

153,700 تومان
تعداد خرید

کپسول فروفورت دئودنال 30عددی

کپسول فروفورت دئودنال برای کم خونی

قیمت کپسول فروفورت دئودنال

کپسول فروفورت دئودنال: این مطلب در سایت داروخانه ی فردامارکت، خرید قرص فروفورت دئودنال است. در این مطلب در مورد قرص فروفورت دئودنال چیست؟ فواید مصرف قرص فروفورت دئودنال، عوارض قرص فروفورت دئودنال، دوز مصرف قرص فروفورت دئودنال توضیح دهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. افرادی که معمولا به دنبال مصرف «کپسول فروفورت دئودنال» هستند حتما مواردی از قبیل: کم خونی، کمبود آهن بدن و... را دنبال می کنند.  به سوالات زیر که راجب این کپسول پرسیده میشود دقت کنید:

  • کپسول فروفورت دئودنال خوبه؟
  • قرص فروفورت دئودنال را کی بخوریم؟
  • طریقه مصرف فروفورت دئودنال؟

 

کپسول فروفورت دئودنال چیست؟

قرص فروفورت دئودنال، اگر شما هم جزء کسانی هستید که از کم خونی رنج می برید و نمی دانید چیکار کنید؟ چاره کار کپسول دئودنال است. دلیل اصلی کم خونی، کمبود آهن بدن است، خون توسط پروتئین هموگلوبین اکسیژن را به تمام سلول های بدن می رساند، هموگلوبین در بدن ساخته می شود و کمبود آن باعث اختلال در خون رسانی به سلول می شود و همچنین این سلول وظیفه ساخت عنصر آهن را دارد.  

فواید مصرف قرص فروفورت دئودنال

این محصول با کمک کردن به هموگلوبین و دیگر ارگان های بدن باعث شده تا اکسیژن رسانی بهتری صورت گیرد و همچنین باعث می شود تا آهن مورد نیاز بدن ساخته شود از جمله فواید این قرص عبارت است از:

  • کمترین عوارض گوارشی
  • فرم کپسولی با روکش انتریک کوتد
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • 100 میلی گرم اهن در هر کپسول
  • کمک به بهبود کم خونی های ناشی از سو تغذیه و مشکلات فقر اهن

 

قبل از مصرف کپسول فروفورت دئودنال باید بدانید!!

حتما باید کاملا کپسول را ببلعید و نباید اجازه بدهید زیاد داخل دهانتان بماند این قرص را در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگه دارید و همچنین بعد از استفاده این قرص درپوش ظرف را محکم ببندید.  

خرید قرص فروفورت دئودنال

در این مطلب از سایت فردامارکت، درمورد فروفورت دئودنال توضیح دادیم. اگر  مصرف آهن، اکسیژن مناسب، افزایش انرژی و... برای شما اهمیت دارد ، این محصول جزء بهترین محصولات و مکمل هایی است که شما می توانید برای سلامت آهن بدن و خون رسانی استفاده کنید. توجه داشته باشید که خرید قرص فروفورت دئودنال و مصرف آن برای بزرگسالان که بیماری خاصی دارند نتایج منحصر به فردی داشته باشد. برای خرید این محصول می توانید به داروخانه انلاین فردامارکت مراجعه کنید و این قرص را با مناسب ترین قیمت به صورت اینترنتی سفارش دهید

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.