کپسول چربی سوز ابستاپ کارن چربی سوز 60 عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13834
  • تگ ها:

کپسول چربی سوز ابستاپ کارن چربی سوز 60 عددی

کپسول چربی سوز ابستاپ کارن چربی سوز 60 عددی

کپسول ابستاپ کارن فردامارکت به عنوان یک مکمل چربی سوز جهت کمک به کنترل اشتها و کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کپسول ابستاپ حاوی ترکیباتی همچون عصاره چای سبز، فیبرهای غذایی، کروم و کولین است که هر کدام ویژگی‌هایی منحصر به فرد داشته و درکنار هم به افزایش متابولیسم (سوخت و ساز) بدن بسیار کمک می‌نماید.

امروزه چاقی و افزایش وزن به معضل بزرگی تبدیل شده است . عدم آگاهی کافی مردم در مورد تغذیه و عدم انتخاب روش مناسب برای کاهش وزن ، عارضه های جدی تری را به دنبال خواهد داشت . بیماریهای دیابت ،کبد، یبوست و التهاب روده بزرگ ، اختلالات روانی و … از جمله بیماریهای ناشی از چاقی به شمار می روند

که در نهایت باعث کاهش طول عمر و مرگ زود رس می شوند ، بنابراین افراد چاق را نگران کرده و آنها را به تکاپو وا می دارد ، بطوریکه می خواهند درکوتاهترین زمان ممکن ، به هر طریقی که شده وزن خود را کاهش دهند .

اضطراب و نگرانی افراد چاق، آنها را وا میدارد که به استفاده از روشهای غیر علمی و غیر مجاز برای کاهش وزن بپردازند که در پی آن تبعات و پیامدهای خطرناکی را برایشان رقم می زند. چاقی  همچنین بر عملکرد روده بزرگ تاثیر می گذارد .

مشخصه کپسول چربی سوز ابستاپ:

1-افزایش متابولیسم و سوخت و ساز

2-کنترل اشتها

3-کاهش کلسترول

امروزه چاقی و افزایش وزن به معضل بزرگی تبدیل شده است . عدم آگاهی کافی مردم در مورد تغذیه و عدم انتخاب روش مناسب برای کاهش وزن ، عارضه های جدی تری را به دنبال خواهد داشت . بیماریهای دیابت ،کبد، یبوست و التهاب روده بزرگ ، اختلالات روانی و … از جمله بیماریهای ناشی از چاقی به شمار می روند که در نهایت باعث کاهش طول عمر و مرگ زود رس می شوند ، بنابراین افراد چاق را نگران کرده و آنها را به تکاپو وا می دارد ، بطوریکه می خواهند درکوتاهترین زمان ممکن ، به هر طریقی که شده وزن خود را کاهش دهند .

نحوه استفاده کپسول چربی سوز ابستاپ کارن:

یک عدد کپسول قبل از هر وعده غذایی اصلی ( مجموعا روزانه 3 کپسول) همراه یک لیوان آب مصرف شود.

 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.