کپسول کاهش ورزن کربوفایت کارن 120 عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13832
  • تگ ها:

کپسول کاهش ورزن کربوفایت کارن 120 عددی

کپسول کاهش وزن کربوفایت کارن ۱۲۰عددی

کپسول کربوفایت کارن فردامارکت حاوی عصاره لوبیا سفید و پیکولینات کروم می باشدکه سبب کاهش جذب کربوهیدرات پیچیده و درنتیجه کاهش وزن می شود.

مکمل رژیمی است که میزان جذب کربوهیدرات را تا مقدار زیادی مهار می کند. لوبیای سفید موجود در ترکیبات این مکمل از طریق مهار آنزیم موثر بر هضم نشاسته به کاهش وزن کمک می کند.

همچنین دارای اثرات پایین آورنده قند خون است و به کاهش قند خون در افراد دیابتی نیز کمک می کند. کپسول کربوفایت کارن با شکستن کربوهیدرات های پیچیده، وجود نشاسته مقاوم و کاهش کالری وارده از طریق کربوهیدرات، به کاهش وزن، توده چربی، ضخامت بافت چربی و نسبت دور کمر به باسن کمک می نماید.

خواص و موارد مصرف کپسول  کربوفایت:

-از جذب زیاد کربوهیدرات های پیچیده جلوگیری میکند

-کمک به کاهش وزن

-باعث افزایش سلامتی

اضافه وزن از جمله مشکلاتی است که افراد زیادی درگیر آن هستند. امروزه روش های زیادی در خصوص کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام ارائه می شود از جمله رژیم های غذایی متنوع، برنامه های ورزشی مختلف و مکمل های غذایی کاهش وزن.

عصاره ی لوبیای سفید از جمله مواد طبیعی است که ادعا می شود می تواند در کاهش وزن موثر باشد. در ادامه ی مقاله به توضیح این عصاره پرداخته و تاثیر آن بر روی کاهش وزن بررسی می شود.

در هنگام مصرف کپسول کربوفایت دقت کنید که:

مصرف این فرآورده در کودکان، زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به سوء جذب و افراد دارای آلرژی به صدف مجاز نمی باشد. در صورت مصرف هرگونه داروی خاص قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت نمایید. مصرف این فرآورده به همراه داروهای رقیق کننده خون (مانند وارفارین) توصیه نمی شود. در صورت وجود پارگی یا مفقود شدن درپوش داخلی، از مصرف محصول خودداری نمایید. در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

دستور مصرف کپسول کربوفایت کارن:

-به عنوان مکمل غذایی دو عدد کپسول 20-10 دقیقه قبل از هر وعده غذایی و یا میان وعده حاوی مواد نشاسته ای (نان، برنج، سیب زمینی، ماکارونی، کیک، بیسکوییت و …) و یا طبق نظر پزشک یا متخصص تغذیه مصرف شود.

-روزانه بیش از 6 عدد کپسول مصرف نشود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.