کپلت بون پاور نچرال ورلد ۶۰ عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13306
  • تگ ها:

کپلت بون پاور نچرال ورلد ۶۰ عددی

{"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":" قرص بون پاور برای چیست ؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":" برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"نشانه های پوکی استخوان چیست ؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"ترکیبات Bone power چیست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}}]} { "@context": "http://schema.org", "@type": "Book", "name": "فردامارکت", "review": { "@type": "Review", "author": "حمید اسماعیلی", "datePublished": "12-12-2019", "description": " خرید کپلت بون پاور نچرال ورلد ۶۰ عددی:✅ خرید بهترین قرص ویتامین برای بهبود و حفظ استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پوکی استخوان از داروخانه فردامارکت.", "reviewRating": { "@type": "Rating", "bestRating": "5", "ratingValue": "5", "worstRating": "1" } } }

کپلت بون پاور نچرال ورلد ۶۰ عددی

کپلت بون پاور نچرال ورلد 60 عددی : تا به الان درمورد ویتامین ها زیاد شنیده ایم ، یکی از ضروری ترین آن ها ویتامین D می باشد . این ویتامین با کنار قرار گرفتن سایر مواد معدنی و ویتامین ها می تواند تاثیر خوبی از خود نشان دهد . این ویتامین ها نقش مهمی در سلامت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی ما دارند و پر رنگ ترین نقش آن ها در بدن تقویت استخوان ها و بهبود آن ها می باشد . در ادامه می خواهیم در مورد یکی از بهترین قرص های حاوی ویتامین د صحبت کنیم . اگر قصد خرید قرص کپلت بون پاور نچرال ورلد را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی فردامارکت مراجعه کنید . این فروشگاه که به عنوان یک داروخانه مجازی فعالیت می کند ، تمام محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار مردم قرار می دهد . قیمت های در نظر گرفته شده برای این محصولات تماما مناسب می باشد . دیگر لازم نیست برای خرید داروهای مورد نیاز خود مدتی را در صف بمانید ، تنها می توانید با دسترسی به اینترنت به داروی خود دست پیدا کنید .

قرص بون پاور برای چیست ؟

پوکی استخوان یکی از بیماری هایی است  که این روز ها اکثر مردم با آن مواجهه شده اند . یکی از عواملی که می تواند تاثیر بسیار زیادی روی ایجاد بیماری پوکی استخوان داشته باشد ، افزایش سن در خانم ها و آقایان می باشد . هر چه سن افزایش پیدا می کند ، بدن انرژی خود را از دیت می دهد و شما باید برای تامین انرژی از بهترین مکمل ها استفاده کنید تا بتوانید نیاز بدن را برطرف کنید. مصرف انواع ویتامین ها به ویژه کلسیم می تواند نقش کلیدی در بهبود و یا کاهش پوکی استخوان داشته باشد . این بیماری در صورتی قابل درمان خواهد بود که شما بتوانید تمام مواد ضروری و معدنی مورد نیاز بدن خود را از طریق ویتامین ها و سایر مواد مغذی تامین کنید . علامی که می تواند نشان دهنده پوکی استخوان باشد به شرح زیر می باشد :
  • درد مفاصل
  • مشکلاتی در ایستادن
  • مشکلاتی در نشستن
  • کوتاه شدن قد با گذش زمان
  • شکسته شدن استخوان ها با کوچک ترین ضربات
اگر شما هم دچار این علائم هستید ، حتما به پزشک مراجعه کنید ، این علائم می تواند ناشی از پوکی استخوان در بدن شما باشد . اگر به پوکی استخوان دچار شدید ، بهترین گزینه برای درمان آن قرص بون پاور می باشد . با مصرف این قرص شما می توانید درمان را جلو بیندازید و به خودتان کمک کنید .

ترکیبات Bone power

ترکیباتی که در ساخت این قرص استفاده شده است ، تاثیر زیادی رو نتیجه آن داشته است و می تواند تاثیرگذاری آن را به مرور زمان افزایش دهد . معمولا این قرص کاربرد زیادی در حفظ و سلامت استخوان ها و دندان ها دارد و در جلوگیری از پوکی استخوان نقش زیادی دارد . این ترکیبات به شرح زیر می باشد :
  • کلسیم (برای استحکام استخوان ها و دندان ها)
  • ویتامین D3 (برای تعادل میزان کلسیم و فسفر خون)
  • منیزیم (برای تنظیم سطح روی ، کلسیم ، ویتامین و مس در بدن)
  • زینک (برای رشد طبیعی سلول ها و ترمیم زخم ها و جراحت)
   

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.