Healthcare 5.0

بهترین ویتامین برای چاقی صورت

بهترین ویتامین برای چاقی صورت

بهترین ویتامین برای چاقی صورت

یکی از متداول ترین سوال هایی که برای افراد به وجود می آید این است که بهترین ویتامین برای چاقی صورت کدام است و یا چه قرصی برای چاقی صورت خوبه؟ .. در این مطلب به بررسی انواع ویتامین هایی که در چاقی صورت نقش موثری دارند می پردازیم. پس اگر قصد دارید تا صورت چاق و توپری داشته باشید، تا انتهای این مطلب از سایت داروخانه آنلاین فردامارکت همراه ما باشید.

کلسیم و چاقی صورت

برای چاقی صورت بهتر است در برنامه ی غذایی خود از خوراکی هایی استفاده کنید که دارای کلسیم، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها می باشد. طبق تحقیقات انجام شده مکمل کلسیم از ضعیف شدن ماهیچه های صورت جلوگیری می کند و با کمک کردن به ساخت استخوان باعث چاق شدن صورت می شود.

از خوراکی هایی که دارای مقدار زیادی کلسیم، پروتئین، مواد معدنی و ویتامین است می توان به شیر اشاره کرد که اگر به صورت روزانه آن را بنوشید باعث آبرسانی به پوست صورت شده و در نتیجه در چاقی صورت موثر است. همچنین برای اینکه در مدت زمان کوتاه تری بتوانید برای چاقی صورت به نتیجه برسید بهتر است به صورت روزانه به مدت ۲۰ دقیقه صورت خود را با شیر سرد ماساژ داده و پس از ۵ دقیقه صورت خود را با آب گرم شستشو دهید.

مشخصات، خرید و قیمت مکمل کلسیم

چاقی صورت با ویتامین ای

ویتامین ای دسته ای از ویتامین هاست که برای سلامت پوست و مو بسیار مفید و موثر می باشد. این ویتامین در انواع غذاها و روغن ها یافت می شود اما در صورتی که نتوانیم این ویتامین را از طریق مواد خوراکی به بدن برسانیم از قرص ها و مکمل های آن باید استفاده کرد.

از بهترین ویتامین برای چاقی صورت می توان ویتامین ای را نام برد، که می توان قرص ویتامین ای را با توصیه پزشک مصرف کرد تا با استفاده از آن صورت چاق تری داشته باشیم. در صورتی که می خواهید از عوارض احتمالی این قرص ها جلوگیری کنید بهتر است از روغن آن به صورت ماساژ روی پوست استفاده کنید که در زیر برای تان توضیح می دهیم:

خرید، مشخصات و قیمت مکمل ویتامین E ای

روغن ویتامین ای و چاقی صورت

یکی از بهترین ویتامین ها برای چاقی صورت ویتامین ای می باشد. مقدار زیادی از ویتامین ای در روغن های گیاهی مثل روفن زیتون،آفتابگردان، سویا و ذرت وجود دارد. روغن ویتامین ای برای سلامت پوست بسیار مفید است و برای از بین بردن چین و چروک پوست صورت و همچنین چاق کردن صورت از این روغن استفاده می شود. می توانید روغن ویتامین E را به تنهایی و یا به همراه بسیاری از روغن ها و یا ویتامین های دیگر به صورت خود ماساژ دهید تا تاثیر شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

 

مالیدن کپسول ویتامین ای برای چاقی صورت

شما می توانید برای چاقی صورت محتویات یک کپسول ویتامین ای را با استفاده از سوزن خالی کنید. مواد بیرون آمده از کپسول، روغن ویتامین ای می باشد. سپس به صورت روزانه صورت خود را با روغن ویتامین ای ماساژ دهید. همچنین اگر می خواهید گونه های تان برجسته شود می توانید محتویات کپسول را تنها روی گونه های تان ماساژ دهید و پس از استفاده مداوم نتیجه ی آن را مشاهده کنید.

چه قرصی برای چاقی صورت خوبه ؟

از دیگر روش های چاقی صورت مصرف قرص های چاقی صورت و قرص های مولتی ویتامین است. برای استفاده از این قرص های چاقی صورت حتما باید با پزشک مشورت کرد زیرا ممکن است مصرف خودسرانه ی این قرص ها عوارض بسیار مخربی برای افراد داشته باشد. در زیر به معرفی چند نوع از این قرص ها می پردازیم:

انواع قرص های ویتامین

از قرص های موثر در چاقی صورت می توان به قرص های مولتی ویتامین، قرص های ویتامین ب ، قرص های ویتامین ای، قرص های ویتامین دی، قرص های کلسیم و ... اشاره کرد. استفاده از این قرص ها طبق دستور پزشک تاثیر بسیار زیادی بر چاقی صورت دارد.قرص های مولتی ویتامین با تامین بسیاری از نیاز های بدن به شادابی و چاقی صورت کمک می کند.

قرص فت فیس

از قرص های چاقی صورت که تبلیغات زیادی نیز برای آن صورت گرفته قرص فیت فیس می باشد که باید این قرص ها را با مقدار قابل توجهی آب و در دو وعده بعد از صبحانه و قبل از شام مصرف شود. سازنده ی این قرص ها ادعا دارند که این قرص ها کاملا گیاهی هستند و همچنین در ترکیبات این قرص ویتامین های گروه های ای و بی و همچنین امگا ۳ وجود دارد که بسیار برای جوانسازی پوست و چاقی صورت مفید هستند.

اما باید توجه داشت که در قرص های چاق کننده از کورتون ها استفاده می شود که مصرف زیاد این ماده مضر است و بیماران کلیوی به هیچ وجه نباید این قرص را مصرف کنند. برای این که این قرص ها گیاهی به نظر برسند در ترکیبات آن از کاکائو، پودر جوانه گندم و ... نیز استفاده می شود. این قرص ها اگر چه برای چاقی صورت مناسب باشند اما با توجه به عوارضی که دارد بهتر است در مصرف آن دقت شود.

ویتامین های گروه B بهترین ویتامین ها برای چاقی صورت

ویتامین های گروه B نقش مهمی در بدن ما ایفا می کنند و برای بدن ما بسیار ضروری هستند ، این ویتامین ها مقدار کربوهیدرات ، چربی ها ، پروتئین ها را برای تامین انرژی در بدن ذخیره می کنند ، در واقع میزان انرژی مصرفی ما توسط این ویتامین ها ذخیره می شود . برای نمونه می توانیم به ویتامین B1 اشاره کنیم ، این ویتامین مقدار کربوهیدرات بدن را به کمک سلول ها ذخیره می کند و در نهایت آن را به انرژی مورد نیاز برای بدن تبدیل می کند .

توجه داشته باشید ، هرچه میزان ویتامین های مختلف در بدن شما کم باشد ، باعث می شود تا متابولیسم بدن شما به خوبی در بدن تان عمل نکند و در نهایت باعث می شود تا شما خیلی سریع وزن کم کنید و منجر به لاغری شما به خصوص لاغری صورت شما خواهد شد . اگر نمی توانید از قرص های ویتامین B استفاده کنید ، می توانید از خوراکی ها و موادی استفاده کنید که در آن ویتامین B وجود دارد ، مانند لوبیا ، عدس ، سیب زمینی ، گوشت بدون چربی ، تخم مرغ و ...

ویتامین های B12 بر خلاف سایر ویتامین های گروه B در مواد غذایی به سختی پیدا می شود و افرادی که می خواهند از این ویتامین برای چاق شدن صورت خود استفاده کنند می توانند این ویتامین را با نام ویتامین B کمپلکس از داروخانه های آنلاین همچون فردا مارکت خریداری کنند و مصرف کنند .

قطعا وجود این ویتامین در برنامه روزانه شما برای چاقی صورتتان نقش مهمی خواهد داشت . معمولا ویتامین B12 به اشتهای شما کمک خواهد کرد و اشتهای شما را در برابر خوردن انواع غذاها و خوراکی ها باز خواهد کرد . ویتامین B12 به تولید گلبول های قرمز کمک می کند و باعث می شود تا شما اشتهای مورد نیاز خود را به دست آورید و در نهایت به چاقی صورت شما منجر خواهد شد .

نقش منیزیم در چاقی صورت

منیزیم هم یکی از ویتامین های واجبی است که باید استفاده شود ، استفاده از این ویتامین باعث می شود تا مقدار ، قند خون شما ، فشار خون شما کنترل شود و همچنین استخوان های شما را قوی تر و مستحکم تر خواهد کرد و در سیستم ایمنی شما نقش بسیار مهمی خواهد داشت . شما می توانید با خوردن ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات و میوه و سبزی ، منیزیم مورد نیاز بدن خود را تامین کنید و به چاقی صورت خود کمک کنید.

نظر خودتون رو در رابطه با این مطلب بیان کنید

اطلاعات شما از جمله ایمیلتان نزد ما محرمانه می ماند.

جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.