قرص پرگناکر ویتابیوتیکس

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14682
  • تگ ها:

قرص پرگناکر ویتابیوتیکس

مولتی ویتامین خارجی مولتی ویتامین پرگناکر:  این محصول جزو محبوب ترین مکمل غذایی بوده و مورد اعتماد بسیاری از مادران قرار گرفته است. این مکمل برای تقویت رژیم غذایی زنان باردار یا زنانی که درحال برنامه ریزی برای باردار شدن هستند استفاده میشود. ترکیبات قرص پرگناکر اورجینال شامل 19 عدد از مهمترین ویتامین ها و مواد معدنی است؛ که بصورت کاملا علمی تولید و توسعه داده شده است.این قرص حاوی 400 میکروگرم فولیک اسید و 10 میکروگرم ویتامین D میباشد که توسط دپارتمان "سلامت در طول بارداری و شیردهی" انگلستان توصیه شده است.

قرص پرگناکر در دوران شیردهی

داروی مورد نظر بصورت دقیق و توسط متخصصین تولید شده است بطوری که سطوح مواد موجود در این مکمل در حد متوسط بوده و برای افراد باردار کاملا قابل اطمینان است.این مکمل فوق العاده، سایر ریز مغذی های مورد نیاز در این دوران را تامین کرده و سبب سلامت مادر و جنین در این دوران شده و از تولد نوزادهای نارس جلوگیری می کند و باعث رشد بهتر سیستم عصبی و شناختی نوزاد شده و موجب تولد نوزاد با قد و وزن بیشتری می شود. ممکن است برای بعضی از افراد این سوال پیش آمده باشد که پرگناکر بهتره یا پریناتال ما در این قسمت از سایت فردامارکت به  معرفی pregnacare می پردازیم که می تواند همه ی اطلاعات مورد نیاز شما درمورد این نوع قرص ها تامین کند.

مولتی ویتامین پرگناکر در بارداری

ویتامین ها نقشی اساسی و کلیدی در هضم و جذب مواد مغذی و کالری زا، یعنی قند، چربی و پروتئین ها دارند. به همین دلیل در سلامت شما و جنین تان نقش دارند. شما در بارداری، این ویتامین ها را از راه خوردنی ها و مکمل ها دریافت خواهید کرد. دو دسته کلی ویتامین ها شامل ویتامین های محلول در آب ، یعنی ویتامین های B و C و دسته دوم ویتامین های محلول در چربی یعنی ویتامین های A، D ، E، K هستند . همچنین قرص pregnancy در شیردهی می تواند موجب افزایش شیر مادر شود و مواد مورد نیاز کودک را تامین کند.

ویژگی های قرص پرگناکر ویتابیوتیکس

  • حاوی آهن، اسید فولیک، سایر ویتامین ها و مواد معدنی ضروری
  • فاقد ژلاتین، گلوتن، نمک و هرگونه رنگ مصنوعی و نگهدارنده
  • مولتی ویتامین پرگناکر ایده آل جهت کمک به حفظ سلامت مادر و جنین
  • مناسب برای خانم ها در دوران بارداری و شیردهی
  • موثر در حفظ سلامت سیستم تولید مثل
  • جلوگیری از تولد نوزادان نارس
  • کاهش خطرات دوران حاملگی

ترکیبات پرگناکر اورجینال

آهن  : در رشد و نمو جنین، باعث تامین اکسیژن مورد نیاز میشود و گلبول های موجود در خون مادر و جنین را افزایش می دهد. روی : موجب بهبود سیستم ایمنی بدن می شود و از نقص های مادرزادی جلوگیری می کند. منیزیم: موجب میشود که دوران حاملگی به صورت نرمال طی شود و جنین رشد بهتر و سریع تری داشته باشد. همچنین از تولد نوزادان نارس نیز جلوگیری می کند. ویتامین D3: جذب کلسیم و فسفر را در بدن بالا می برد و باعث تقویت اسکلت جنین می شود. ید: برای رشد و تکامل جنین مفید است و مانع ناهنجاری های مادرزادی میشود.

آیا قرص pregnacare چاق کننده است ؟

امروزه مصرف قرص مولتی ویتامین ها تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش اشتها دارند. به طوری که خیلی از افراد به دلیل نگرانی از افزایش وزن به سراغ این قرص ها نمی روند. برخی از افراد اضافه وزن خود را بر گردن مولتی ویتامین ها می اندازند ولی از این واقعیت غافلند که با قطع این قرص ها تنها بدن خود را از دریافت ویتامین‌ها و مواد معدنی محروم می‌کنند بلکه ممکن است عوارضی هم برای بدن آنها داشته باشد.

عوارض مولتی ویتامین پرگناکر

این محصول تا زمانی که بصورت توصیه شده مصرف شود عوارض جانبی شناخته شده ای ندارد. موارد زیر شامل تعدادی از عوارض جانبی مواد بکار رفته در ساختار این دارو میباشد که ممکن است اتفاق بیفتند. درصورت بروز هرگونه عوارض جانبی که با مرور زمان از بین نمیرود به پزشک مراجعه کنید از جمله:سردرد،یبوست،استفراغ،بروز طعم ناخوشایند و غیر طبیعی در دهان،ناراحتی معده.

نحوه مصرف پرگناکر

توصیه میشود روزانه یک قرص همراه با غذا یا بلافاصله پس از یک وعده غذایی اصلی مصرف شود. قرص را همراه با آب یا یک نوشیدنی سرد ببلعید. مصرف قرص همراه با غذای کافی میتواند روند جذب دارو را به حداکثر برساند و همچنین سبب کاهش احتمال بروز حالت تهوع میشود. درصورتی که مولتی ویتامین ها با معده خالی مصرف شوند میتوانند باعث تهوع شوند. مولتی ویتامین پرگناکر باید با معده پر مصرف شود. قرص را با مقدار کافی آب ببلعید تا مطمئن شوید که دارو بصورت کامل پایین رفته باشد.

قیمت قرص پرگناکر اورجینال

داروهای جویدنی حاوی مواد طعم دهنده و سایر مواد خاص هستند که سبب جذب دارو از طریق دهان میشود.داروی معرفی شده، فاقد این مواد است و بنابراین توصیه میشود از جویدن آن خودداری شود. مصرف قرص های پرگناکر برای افراد گیاهخوار نیز مناسب است. شما در این صفحه می توانید از قیمت قرص پرگناکر اورجینال نیز مطلع شوید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.