شیر خشک بیومیل پلاس1فاسکا

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14431
  • تگ ها:

شیر خشک بیومیل پلاس1فاسکا

   غذای فوری برای کودک

شیر خشک بیومیل پلاس ۱ فاسکا

شیر خشک بیومیل پلاس ۱ فاسکا : شیر مادر به عنوان یکی از ضروری ترین غذا ها برای تغذیه کودک مورد استفاده قرار می گیرد . از آن جایی که برخی از کودکان نمی توانند برای تامین انرژی مورد نیاز خود از شیر مادر استفاده کنند ، ناچار هستند از شیرخشک برای تامین انرژی آن ها استفاده شود . شیرخشک ها دارای انواع بسیار زیادی هستند که هر یک از آن ها برای سنین مختلفی مناسب است و می تواند نیازی از بدن را تامین کند و ویژگی های خاص و متفاوتی دارد . نمونه ای از این شیرخشک ها که می تواند جایگزین خوبی برای شیرمادر باشد ، شیرخشک بیومیل پلاس می باشد . در این مطلب می خواهیم شما را بیشتر با این غذای کودک آشنا کنیم .

شیرخشک بیومیل پلاس چیست؟

اگر نوزاد و کودک شما هم باید از شیرخشک استفاده کند ، بهتر است که تغذیه او را براساس نیازی که دارد تامین کنید . برخی از این شیرخشک ها دارای ترکیباتی هستند که ممکن است برای کودک شما پیشنهاد نشده باشد . شیرخشک بیومیل برای کودکان 4 تا 6 ماه می تواند به خوبی تامین انرژی داشته باشد و مادران از این بابت مشکلی ندارند . بیومیلساخته شده از شیر تازه گاو می باشد و دارای تمام مواد ضروری می باشد که برای بدن یک نوزاد لازم است . این شیرخشک دارای مقدار معینی پروتئین ، کربوهیدرات ، اسیدهای چرب ضروری ، مواد مغذی ضروری ، مواد معدنی و ویتامین ها می باشد . کنار هم قرار دادن این مواد می تواند باعث تشکیل بیومیل شود که یک غذای کامل برای کودک است . استفاده از موادی چون اسیدهای چرب مانند DHA و AA و پری بیوتیک ، نوکلئوتیدها در این شیرخشک ، یاعث شده تا در هنگام مصرف طی مدت زمان کوتاهی انرژی مورد نیاز کودک تامین شود و همچنین به رشد و تقویت بهتر سیستم ایمنی بدن کودک شما کمک خواهد کرد .

فواید شیرخشک بیومیل پلاس

استفاده از این ماده غذایی در طول روز برای نوزاد ، باعث تکامل سیستم بینایی و توسعه شبکه مغزی او خواهد شد و این به کودک شما کمک خواهد کرد تا خیلی زود تر بتواند قدرت حل مسائل را به دست آورد . یکی دیگر از فوایدی که شیرخشک بیومیل پلاس 1 فاسکا دارد ، این است که به خوبی مواد را از روده عبور می دهد و در دفع آن نقش مهمی خواهد داشت . کودک شما دچار یبوست نخواهد شد و به راحتی مواد را دفع خواهد کرد . همچنین در برابر ایجاد اسهال نیز مقاومت می کند و سیستم ایمنی کودک شما را در برابر بسیاری از عفونت ها و آلرژی ها تقویت خواهد کرد و تا زمانی که از این تغذیه به عنوان یک غذای کامل استفاده کند ، می تواند به سیستم ایمنی و کنترل و تنظیم آن کمک کند . نمونه ای از ویژگی های این شیرخشک به شرح زیر می باشد :
  • دارای امگا3 و امگا 6
  • دارای نوکئوتید
  • پره بیوتیک
  • اسید های چرب ضروری
  • بدون گلوتن و ساکارز
  • دارای آهن
اگر قصد خرید شیرخشک بیومیل پلاس 1 فاسکا را دارید ، می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین از فروشگاه اینترنتی فردامارکت اقدام به خرید کنید .

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.