کلسیم سیترات همراه با منیزیم زینک و ویتامین دی ۴۵ عددی

381,500 تومان
تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

کلسیم سیترات همراه با منیزیم زینک و ویتامین دی ۴۵ عددی

علائم کمبود ویتامین دی در زنان

کلسیم سیترات همراه با منیزیم زینک و ویتامین دی ۴۵ عددی

کلسیم سیترات همراه با منیزیم زینک و ویتامین دی ۴۵ عددی: قبلا هم به این موضوع اشاره شده است که قرص کلسیم به عنوان ضروری ترین قرص ها و مکمل ها برای بدن شناخته شده هستند . اگر می خواهید کلسیم ، ویتامین و منیزیم مورد نیاز بدن خود را تا حدود زیادی تامین کنید ، می توانید با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با کلسیم سیترات همراه با منیزیم زینک و ویتامین دی ۴۵ عددی آشنا کنیم .

خرید کلسیم سیترات همراه با منیزیم زینک و ویتامین دی

این قرص را شما می توانید از داروخانه مجازی فردامارکت خریداری کنید . این قرص شامل بهترین مواد معدنی می باشد . شما می توانید با مصرف این قرص به میزان یک عدد در طول روز ، میزان انرژی مورد نیاز خود را کاملا تامین کنید . این قرص دارای مواد معدنی شامل :
  • کلسیم
  • منیزیم
  • زینک
  • ویتامین D
می باشد . به دلیل ترکیب غنی که این قرص دارد شما می توانید انرژی خود را تامین کنید . توصیه می شود که این قرص یک عدد در روز مصرف شود تا عوارضی را در پی نداشته باشد . مصرف این قرص می تواند تاثیر بسیار زیادی روی سلامت و عملکرد طبیعی استخوان ها ، عضلات ، مفاصل ، بافت ها و دندان ها داشته باشد . کلسیم در مقایسه با سایر مواد معدنی ، جزء مهم ترین و ضروری ترین مواد یاست که باید به طور مداوم مصرف شود . بدن انسان به دلیل این که دارای فعالیت بسیار زیادی می باشد . ماهیچه ها در طول روز فعالیت زیادی دارند و گردش خود نیز در این مدت انجام می شود ، طبیعی است که مصرف کلسیم نیاز باشد . ماهیچه ها برای فعالیت و حرکت و همچنین هورمون ها برای آزاد سازی نیاز متلقی به کلسیم دارند . توجه داشته باشید که کلسیم به عصب نیز کمک بسیار زیادی می کند و در کارکرد صحیح آن نقش اساسی دارد . بیش از 99 درصد کلسیم بدن ما در استخوان ها جمع شده است و تنها میزان 1 درصد آن در خون جریان دارد . این نشان دهنده این است که کلسیم نقش اساسی و مهمی در بدن ما دارد . اگر کلسیم بدن شما کم باشد ، باید منتظر مشکلاتی در فعالیت های بدنی خود باشید . مشکلاتی مانند پوکی استخوان ، شکستی استخوان ها ، کبودی دست و پا و ... پس به شما عزیزان توصیه می کنیم که کلسیم مورد نیاز خود را در طول روز مصرف کنید و اجازه ندهید کلسیم بدن شما کاهش پیدا کند . اگر کودکان شما از کلسیم مناسبی استفاده نکنند ، منجر به کوتاه قد آن ها خواهد شد .  

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.